Obserwatorzy

niedziela, 16 października 2011

100 post i wyniki :) ...

A jednak Candy bez okazji nie było takie całkiem bez ;) okazja sama się znalazł i dzisiejszy wpis jest setnym wpisem na moim blogu :D ( nie sądziłam ,że wytrzymam tak długo ) , ale to wszystko dzięki Wam :). W tym miejscu zanim ogłoszę wyniki mojego losowania chciałbym podziękować wszystkim którzy wyrazili chęć udziału w mojej zabawie , a zwłaszcza tym którzy postanowili zostać ze mną na dłużej . Dużym plusem takich zabaw jest fakt ,że można poznać wiele nowych , ciekawych blogów :) mnie się własnie to udało , jeszcze na wszystkie zajrzeć nie zdąrzyłam , ale z pewnością wkrótce to zrobię .
Losowały moje dziewczyny i tak jako pierwsza losowała Tosia i różowe kolczyki polecą do ....


Drugą losującą była Marta i z jej rąk kolczyki polecą do ...



Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję i poproszę o adresy na mojego maila :) 

Na koniec pokaże Wam jeszcze jabłuszka jakie tej jesieni zbieramy w naszym ogrodzie , jak dla mnie wyglądają bajecznie , zwłaszcza jeśli chodzi o kolor  :) i smakują tez wybornie .



W związku z tym ,że przy poprzedniej zabawie spodobał mi się pomysł obdarowywania moich najwierniejszych podglądaczek to bardzo chciałabym poprosić jeszcze o adresik przemiłą osóbkę czyli  Ewę z Zakątka Dzieciątek :)

Dziękuję jeszcze raz wszystkim za udział w mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie :)


11 komentarzy:

  1. Gratulacje z powodu 100 posta!
    I oczywiście dla zwyciężczyń:).
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nawet nie wiesz jak miłą niespodziankę mi dziś zrobiłaś!!! Ślicznie dziękuję i obiecuję, że będę je nosić... o ile moja córa mi ich nie zabierze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę , choć to bardziej zasługa mojej młodszej córci ;) Pozdrawiam i czekam na adres :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, dzięki za zabawę i gratulacje dla Wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! :))

    A jabłuszko faktycznie wygląda smakowicie. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej Kochana, oczy mnie nie mylą? Rajuśku, Olcia, a za cóż to? Spłoniłam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję, szczególnie dla Ani!!!
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations to the lucky winners and to you, my dear, for the so lovely candy! Loved! :D

    OdpowiedzUsuń