Obserwatorzy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Początek ...

Wakacje przynajmniej u nas od strony pogodowej zaczęły się fatalnie ... leje, zimno, nuda .
Mam jednak nadzieję, że szybko się to zmieni .
Koniec roku szkolnego  z kolei był dla nas bardzo przyjemny :)
Obie moje dziewczyny skończyły zmagania w pierwszych klasach :) Marta w ogólniaku, Tosia swoją pierwszą klasę w życiu i choć kiedy podjęliśmy decyzję, że zacznie naukę jako 6-latek miałam wiele wątpliwości i mnóstwo obaw jak sobie poradzi niesłyszące dziecko w zwykłej szkole to dziś mogę powiedzieć, że to była bardzo dobra decyzja :).Wiedziałam, że będzie miała trudniej niż jej słyszący rówieśnicy , ale moja mała córeczka zaskoczyła nas wszystkich :) i sam burmistrz naszego miasteczka wręczył jej taki o to dyplom:

 Trudno mi nawet wyrazić słowami jak bardzo jesteśmy dumni z naszej dzielnej uczennicy :D

Tak poza tym dość wcześnie w tym roku rozpoczęłam zbiór lawendy która wyjątkowo obficie kwitnie :)

  Tu już suszy się w bukiecikach

Pojawił się też u mnie nowy damski gadżecik idealny dla zmiennej natury każdej kobiety :)

Zegarek z wymiennymi pinami ( może też być bransoletką )

 Oczywiście jak tylko go dostałam od razu zaczęłam rozmyślać skąd by tu wykombinować nowe piny żeby zbyt szybko mi się nie znudził i tu przydały się kaboszony kupione dawno temu w "Netto", klej i zatrzaski ze starej kamizelki. Tak właśnie powstały piny widoczne poniżej :)


Jak dla mnie gadżet idealny codziennie może wyglądać inaczej :)

Pozdrawiam wakacyjnie i dużo słoneczka życzę !!!!




:

1 komentarz:

  1. Gratuluję zdolnej pociechy :)
    a bransoletko zegarek superowy !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń