Obserwatorzy

środa, 23 marca 2011

Wiosenne wytwory :)

Tak jakoś mój najnowszy wytwór skojarzył mi się wiosennie , pewnie dlatego ,że jasny zieleń i żółć to takie wiosenne kolory właśnie .



Tym razem postawiłam na krateczki i kwiatki zamiast serduszek :) , a że praca nad tymi wianuszkami jest bardzo przyjemna to na pewno powstanie jeszcze jeden na zamówienie mojej starszej córci Marty ( dostałaby ten dzisiejszy , ale woli z serduszkami ) .
Na koniec dorzucę jeszcze najnowsze broszki :)

Miłego wieczoru wszystkim :)

3 komentarze:

  1. Śliczny wianuszek! Ja też taki chcę zrobić:(. I takie kwiatuszki też! Ale nie wiem kiedy......i jak...
    Mam dzisiaj marudny dzień :).
    Broszki tez super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i bardzo wiosenny wianuszek. Broszki piękne. Masz talent! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie. U ciebie śliczności- ten wianuszek przeuroczy. Będę częstym gościem u Ciebie. Pozdrawiam Bożena z anielskich sekretów :)

    OdpowiedzUsuń