Obserwatorzy

piątek, 4 kwietnia 2014

A może coś na rękę ...

Kiedy tylko czuję powiew wiosny moje rękawy robią się coraz krótsze i zupełnie "nieświadomie" zaczynam poszukiwać nowych inspiracji na bransoletki ... Przeszukuję sklepy, internet i wszystkie miejsca gdzie można znaleźć świecidełka na rękę. Czasem kupuję gotowce, a jeśli cena wydaje mi się zbyt wygórowana to zaczynam poszukiwać osobnych elementów, żeby stworzyć coś samodzielnie :). 
Przedstawiam więc co nowego w mojej kolekcji :)
Kupione :)
 A to produkcja własna :)



Żeby nie było, że tylko o błyskotkach rozmyślam wiosną, pojawiły się też elementy zwiastujące nadchodzące święta :)
Zajączek z Pepco 
 Uroczy piórkowy wianek ze sklepu "Wszystko po ..." za całe 4 zł 
 I jedne z moich ulubionych wiosennych kwiatów 

Pozdrawiam wiosennie !!!

7 komentarzy:

  1. o jak ja uwielbiam bransoletki a tą od Ciebie kocham za ferie barw taka eneretyczna :)
    fajne poczyniłas na wiosnę i dekorki fajne :)
    jaskry bardzo lubie ale w tam tym roku szybko padały i w tym rou nie kupiłam
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przed zakupem się zastanawiałam jak długo wytrzyma mój kwiatek , ale w końcu pomyślałam,że będzie cieszył oko choć prze chwilę :)

      Usuń
  2. Błyskotki śliczne a do pepco będę musiała chyba się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Było kilka wzorów tych zajączków więc było w czym wybierać :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie mam pojęcia jak krem ma się do dzieci :( ale nie wydaje mi się, by mógł zrobić krzywdę, jest bardzo delikatny.
    Króliczek jest boski! udany zakup :) a bransoletki z koralikami i przywieszkami są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale skarby:) Będziesz piękna na wiosnę:) Króliczek uroczy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń