Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

Zaczynamy ;)

"Mamusiu szkoła jest FANTASTYCZNA" to pierwsze słowa jakie słyszę kiedy przychodzę po Tosię do szkoły :) i tak sobie myślę, że bardzo chciałabym żeby ten entuzjazm został w niej  na całe szkolne życie.
Wiem, że to dopiero początek, ale narazie jesteśmy przekonani, że podjęliśmy słuszną decyzję posyłając naszą 6-latkę do szkoły. Jest nauka, jest zabawa, są pierwsze piątki i zadania domowe, jest bunt kiedy przychodzę za wcześnie bo "mamo ja jeszcze muszę zostać z dziećmi na świetlicy". Przede wszystkim jednak jest szkoła doskonale przystosowana do takich maluchów i dlatego cieszy mnie fakt, że mieszkamy w takim miasteczku gdzie udaje się realizować wszelkie obietnice.







Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. PRZEŚLICZNA i urocza pierwszoklasistka! Gratulacje serdeczne:). Na pewno wszystko dobrze się ułoży, bo jak widać gotowość w uczennicy jest i szkoła wygląda wspaniale! Olu, myślę że to dobra decyzja. Ale czy oznacza zmiany i u Ciebie??? Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany to raczej drobne u mnie, szkoła Tosi ma jeden minus jest na drugim końcu miasta i trzeba do niej dojeżdżać, póki co Tosia sama nie może więc muszę ja tam dostarczyć i to pochłania sporo mojego czasu zwłaszcza,że jakoś ciągle pewniej się czuję w autobusie niż samochodzie ;)Może z czasem zmiany nastąpią większe :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję że cały czas będzie tak myśleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Bardzo bym chciała, ale chyba szanse są nikłe ;)

      Usuń
  3. Powodzenia i niech ten zapał nigdy nie mija...śliczna dziewczynka;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cudownie słyszeć takie słowa od dziecka :) własnie oby tak już zostało

    OdpowiedzUsuń