Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Konkursowe drzewko i adwentowy świecznik ...

Święta coraz bliżej , a ja ciągle nie mogę wykrzesać z siebie chęci do dekorowania domu , właściwie robię tylko to co muszę i tak oto powstało drzewko na konkurs do szkoły Marty kilka dni temu zaniesione do szkoły spodobało się paniom w szkole i komisji konkursowej chyba też, bo właśnie dziś dowiedziałyśmy  się, że zdobyło wyróżnienie :)



Zrobiłam również drzewko takie do domu, nie bardzo świąteczne myślę nawet, że może sobie stać okrągły rok ...



Zainspirowana w TYM miejscu stworzyłam również nowy wianek na lustro w przedpokoju ...



Najnowsze moje dzieło można powiedzieć jeszcze "ciepłe" to już coś bliższe świętom ...




Bardzo dziękuję za wszystkie słowa i życzenia zdrówka dla Tosi pod moim poprzednim wpisem, bardzo mnie to cieszy, że tyle z Was trzyma kciuki za zdrowie mojej dziewuszki, póki co u nas bez większych zmian nadal często chorujemy dopiero co dopadła nas angina ( pisze "nas" bo odchorowałyśmy obie z Tosią) , a już od wczoraj znów katar i kaszel więc i inhalacje , ale cóż jakoś dajemy radę .

Pozdrawiam serdecznie !!!

11 komentarzy:

  1. Olu! Ale się napracowałaś przy tym drzewku! Piękne:), i skąd ja to znam wyróżnienia w szkole za prace plastyczne.....Mamuśki!
    To jaśniutkie też śliczne i widzę nowe różyczki z płatków kosmetycznych, super!
    A adwentowy wianek świetny, ja nie mam...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrówka i dalszych pomysłów:), buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nawet to wyróżnienie dostałyśmy na szczeblu powiatowym ;)

      Usuń
  2. Drzewko wyjątkowe i jedyne,więc musiało zostać nagrodzone:)Świece skromne i ładne,oczywiście z dużym udziałem nieodzownego ...sznurka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ten sznurek uwielbiam :) Pasuje mi do wszystkiego .

      Usuń
  3. Tyle ślicznych rzeczy na raz napracowałaś się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jakoś bardzo to prace z ostatnich kilku dni więc to było takie dawkowanie sobie przyjemności ;)

      Usuń
  4. Jak to jest nie moc...piekne dekoracje Kochana...drzewko szczególnie to bielusie mnie oczarowało;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś po robocie ....super rzeczy stworzyłaś...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. WITAM.:-)JESTEM NA PANI BLOGU DZIS PORAZ PIERWSZY ALE TEZ I NIE PORAZ OSTATNI...:-)ZAPEWNE BEDE TU CZESTO ZAGLADAC BO BLOG TEN BARDZO MI SIE PODOBA.:-)TEN SWIECZNICZEK ZE SKLEPU 5.99 TEZ MAM TYLKO,ZE JA MAM NA MOIM INNY KWIATKOWY WZOREK.:-)POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZYCZE WSZYSTKIEGO DOBREGO.:-)ZAPRASZAM TEZ OCZYWISCIE DO MNIE.:-)ANULKA.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oby Wam te choróbki odeszły szybko ;(

    jesteś genialna po prostu <3 chciałabym być tak utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kciuki trzymam nieustająco,a ozdoby świąteczne-cudo!!!

    OdpowiedzUsuń