Obserwatorzy

środa, 14 grudnia 2011

Chwalę się ... a co ;)

W pierwszej kolejności chciałabym bardzo , bardzo podziękować Wam za wszystkie Wasze komentarze pod moim poprzednim postem , po prostu dodały mi skrzydeł :) Dzięki Dziewczyny jesteście Kochane !!!
Wianek który prezentowałam w poprzednim poście tak bardzo mnie samej się spodobał ,że zrobiłam sobie podobny który w tej chwili zdobi nasze drzwi wejściowe i tak się prezentuje :D

W sobotę razem z moimi dziewczynami zabrałyśmy się za ozdoby choinkowe z masy solnej :)


dziewczyny w pełnym skupieniu bardzo ciężko pracowały i to część naszej produkcji :)

Teraz będzie najważniejsza informacja dzisiejszego dnia , własnie będę się chwalić , bo jestem dumna , a co :D . Otóż nasz wianuszek z poprzedniego posta zgłoszony na powiatowy konkurs na najfajniejsza ozdobę świąteczną zdobył .... tadam ... PIERWSZĄ NAGRODĘ w kategorii szkół gimnazjalnych  :D !!! Własnie dzisiaj moja Marta odebrała dyplom i nagrodę . Taki fajny prezent na święta.

Pozdrawiam  !!!

15 komentarzy:

  1. Gratulacje serdeczne:), nagroda zasłużona!
    A ozdoby choinkowe zapowiadają się świetnie! Fajne takie babskie robótkowanie..
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!
    Wianek obejrzałam i wcale się nie dziwię. Jest nie tylko fajny ale i oryginalny!!!!
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nagroda i wyróżnienie w pełni zasłużone :)
    A Twoje drzwi zdobi piękny wianek. No i masz bardzo fajne elfy do pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze będę tu odwiedzać i komentować piękny wianek

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE! A wianuszki są rzeczywiście urocze, godne wszelkich nagród. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń!!! Wcale się nie dziwię, bo mi samej wpadł mocno w oko i mam ochotę zgapować, ale nie wiem czy mogę? Ten nowy z dodatkiem grejpfruta bodajże też się prezentuje ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, no to gratuluję!!! taki prezent to marzenie !:) Wianek, który zawiesiłaś na drzwiami wejściowymi jest super!:) i jak tak na niego patrzyłam to miałam ochotę zjeść te pomarańcze:) A dziewczyny widać, że mocno zapracowane - tworzą prawdziwe cudeńka!:) pozdrawiam Marta
    p.s. Dziękuję za bardzo miłe komentarze - jak je czytam to rooosnę!:) i przybywa sił do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam tu przez koleżanki i aż mnie zamurowało jak zobaczyłam Twój wieniec.Bardzo pomysłowy i cudnie wykonanany.Nagroda w pełni zasłużona.Gratuluję.Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu , dziękuję za odwiedziny :) Wianek śliczny i do tego pewnie niesamowicie pachnie :) Ekipa super , więc ozdoby na pewno będą cudne:)
    Gratuluję nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje,ale ....wcale nie jestem zdziwiona,bo piękny!!!!Pozdrawiam pracusiów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje,ale taki wianek musiał wygrać:) jest bombowy:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje za pozwolenie :) ciekawe czy pomarańcze zdążą się wysuszyć :| a za bazę do tych wianków, co Ci służyło?? widziałam gdzieś w sklepie takie styropianowe bazy.. tego może używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie
    Cieplutko pozdrawiam i życzę
    miłego Piątku oraz wspaniałego
    weekendu, pełnego słoneczka,
    radości i samych pięknych chwil
    w gronie Rodziny , Znajomych i Przyjaciół

    OdpowiedzUsuń