Obserwatorzy

wtorek, 7 grudnia 2010

A na moim oknie zamieszkał ptaszek ....

A nawet dwa :) . Przyleciały do mnie wczoraj wprost ze sklepu "Wszystko po 2 złote " czasem zaglądam i zdarza mi się kupić coś fajnego . W pierwszej chwili gdy zdejmowałam je z półki sklepowej pomyślałam ,że w domu natychmiast przemaluję je na biało , ale ostatecznie póki co zostały takie jakie były . Niestety oprócz ptaszków zamieszkały też w moim domku jakieś bakterie w związku z tym mam szpital ... w jednym pokoju śpi starsza córka z grypą żołądkową , a w drugim młodsza z jakimś koszmarnym kaszlem ... uroki byle jakiej aury za oknem .



1 komentarz:

  1. Jakież to było dla mnie zaskoczenie, kiedy pewnego dnia po wejściu na mojego blooga zauważyłam, że zniknął mi jeden adres z ulubionych. Myślałam cóż takiego się stało, że postanowiłaś usunąć dotychczasowego blooga. A tu dzisiaj niespodzianka, jednak jesteś, w nowej odsłonie. Bardzo się cieszę. U mnie trochę sie pokomplikowało, ale trzeba żyć dalej. Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń